A 2012-es év számokban  

Posted by Deszy

Sziasztok!


Szép lassan a végéhez közeledik az év, úgyhogy érkezhet egy kis összefoglaló arról, mi történt ebben az évben.  Először a HP-s írásaimmal kapcsolatos dolgok számokban:

18 EDR fejezet fejezet
24 EDR érdekesség (kiegészítő novellák, adatlapok, Kérdezz-Felelek, részletek stb.)
3 HP mese
35 HP novella/egyperces
2 Arany Főnix díj
2 kihívás

Igen, elég sok dolog történt ebben az évben. És a jövő évben remélhetőleg még több dolog vár ránk. :) Tudom, hogy nem mindig voltam olyan gyors, mint szerettétek volna, vagy mint én szerettem volna. Ezért ezúton is elnézést kérek, de tényleg elég sok más dologgal is foglalkozom mostanság. 
Ami az Egy Dursley Roxfortbant illeti. Az első évből már tényleg nincs sok hátra, azt ígértem, hogy idén befejezem. Számomra az új év első hete még (de az első napja mindenképp) még szervesen az óév részét képezi, és még szénszünetem van, szóval nagyon-nagyon remélem, hogy minden a terveim szerint alakul, és...

Ami a többi írásomat illeti...

Cinderelton fejezetek (nehezen számolható, de aki olvassa, az tudja, mennyi van :D)
9 saját novella
1 e-book megjelenés
8 TMI/ID fanfic novella
És még néhány megkezdett, hosszabb történet

Ebben az évben átléptük az 50.000 látogatást ezen a blogon, ami szerintem egy fanfices blognál nagyon szép, erre is nagyon büszke vagyok.

Összességében azt hiszem, ez az év még a lassúságomat tekintve sem volt rossz. Átlagban minden hónapra jutott 1,5 fejezet, és átlagban havi öt írásom felkerült, csak HP témában, nem számítva az EDR-hez írt kiegészítő dolgokat, ami szerintem elég sok, még akkor is, ha ez év közben nem tűnt annyira fel. :)

This entry was posted on 2012. december 31., hétfő at hétfő, december 31, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése

Kommentek :)