:'(  

Posted by Deszy

Sziasztok!

Itt nem szoktam ilyeneket posztolni, de ezt most nem bírom ki.




Én erre így még soha nem gondoltam, de gyönyörű. *-*

És arra sem gondoltam soha, hogy Jamest, Lilyt és Albust ilyen közel fogom érezni magamhoz. Kicsit olyanok már néha, mintha az én gyermekeim is lennének. Imádom a gyengeségeiket és azt, hogy mennyire erősek és bátrak, mint a szüleik is. Öröm minden pillanat, amikor róluk írok. És remélem nektek is az, amikor róluk olvastok. :)

This entry was posted on 2012. augusztus 11., szombat at szombat, augusztus 11, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 megjegyzés

Kendra Dumbledore  

mi is nagyon szeretjük őket, és szívesen olvasnánk is már róluk ;)

2012. augusztus 13. 22:13

Megjegyzés küldése

Kommentek :)