Újabb kérdés: Mi Dahlia?  

Posted by Deszy

Sziasztok!


Mostantól bizonyos időközönként lesznek ilyen posztok, amennyiben a kommentekben, kritikákban felmerül olyan kérdés, amire szeretnék úgy reagálni, hogy mindenki lássa. (Ezért is érdemes kommentet hagyni magatok után. :P)

Szóval, felmerült a kérdés, hogy Dahlia esetleg kiméra lenne ÉS véla.

Nos, jelentem, nem, Dahlia nem kiméra. Dahlia boszorkány. Dahlia véla. De nem, Dahlia nem kiméra, és semmilyen más lény sem. 

Az ötlet gondolom abból jött, hogy Dahlia átalakult az EDR végén. De NEM azért alakult, mert kiméra. Ez a vélaságából fakadt. Ez az átalakulás a vélák egyik képessége, van nekik néhány. És nem, egyiket sem én találtam ki, ebben is hű vagyok Rowlinghoz, már amennyire hű lehetek hozzá, hiszen a vélákról nem túl sok szó esik az eredeti könyvekben. Viszont a szabályrendszer adott a fajhoz, ezt használom, illetve már az eredeti történethez is merítettem a klasszikus vélás legendákból, amelyekből Rowling a vélákat a Harry Potterhez szedte. (Szláv mondakör.)

Szóval Dahlia nem kiméra, de lesz néhány olyan képessége, ami az átlagos boszorkányoknak nincsen, csak a véláknak. Majd meglátjátok.

This entry was posted on 2013. március 9., szombat at szombat, március 09, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése

Kommentek :)