Egy Dursley Roxfortban - Érdekesség  

Posted by Deszy in

Sziasztok!


A következő fejezetből kaptatok egy részletet a Facebook oldalon, amiből kiderül, hogy James baglyának a neve Wizer.

De hogy miért pont így hívják?

Nos, egyrészt a wizer és a wiser között csak egy betű a különbség. A wiser jelentése ugye bölcsebb, és köztudott, hogy a baglyokat a bölcsességgel kötik össze.

Aztán... A varázsló angolul Wizard. A Wizard és a Wizer hangzása között érezhető a hasonlóság. (Én vizörnek ejtem, nem vájzörnek a bagoly nevét. :D)

És végül a Wizer kiejtésre olyan, mintha összevontuk volna a Weasley és a Potter neveket.

This entry was posted on 2012. szeptember 19., szerda at szerda, szeptember 19, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 megjegyzés

Szia! :)
Régóta olvasom a blogod, igaz nem vagyok nagy kommentelő, de nagyon tetszik a történeted. Facebookon is követlek. Csak arról érdeklődnék, hogy a James kérdezz-felelek bejegyzés felkerült-e már, és csak én nem találom, vagy még nem tetted fel? Köszi:)

Szilvi

2012. október 7. 20:07

Szia!

Ennek nagyon örülök, köszönöm! :D
A James Kérdezz-felelek még nem készült el, szóval még nem került fel. :) Szerintem észre fogod venni. :D

Pussz:
Deszy

2012. október 7. 20:09
Hpfan  

Wizz air :)

2018. január 8. 21:46

Megjegyzés küldése

Kommentek :)