Egy Dursley Roxfortban - Érdekesség  

Posted by Deszy in

Sziasztok!


Ez nem is annyira az EDR-hez kapcsolódik, most egészen konkrétan a Scorpiusos Kérdezz-Felelekhez. 

Írtam, hogy Scorpius két legjobb barátja Benedict és Colin. 

Két érdekesség kapcsolódik a névválasztáshoz. 

Amikor nevet kellett választanom Scorpius legjobb barátainak, olyan neveket kerestem, amik régiek. Nem tudtam volna elképzelni, hogy pl. Rickynek hívják valamelyiket. 

Lényeg a lényeg, a két nevet az egyik kedvenc történelmi romantikus szerzőm, Julia Quinn Bridgerton család sorozatából választottam. (Nyolc könyv, nyolc testvér, sorban az ABC betűinek megfelelően elnevezve.)

Másrészt két általam nagyon szeretett angol színészt is így hívnak: Benedict Cumberbatch és Colin Firth.

This entry was posted on 2012. november 28., szerda at szerda, november 28, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 megjegyzés

Colin Firth-öt én is imádom! :D

2012. november 29. 14:33

Szia!
Én szintén Benedict Cumberbatch (és ezen elindulva SHERLOCK) rajongó vagyok! :D
Vicces, eddig nem sokkal találkoztam..:)
xx.Becca

2014. április 4. 15:42

Megjegyzés küldése

Kommentek :)