Egy Dursley Roxfortban - Érdekességek: Cormac McLaggen  

Posted by Deszy in

Sziasztok!

Elég nagy visszhangot keltett, hogy Cormacet visszahoztam Dahlia történetébe, ráadásul tanárként. Miért is kínzom tehát vele Dahliáékat és az egész roxforti diáksereget?

A Sötét Varázslatok Kivédése tantárgy tanárának kiválasztása volt a legnehezebb, ezt le kell szögeznem. Egyrészt ott volt az eredeti hat SVK tanár, akik elég magasra tették a lécet (ki negatív, ki pozitív értelemben), másrészt mégiscsak az SVK óráról van szó.

Amit biztosan tudtam, hogy valaki olyat szeretnék erre a posztra, aki tagja volt a DS-nek, és harcolt a nagy csatában. Nem tudtam volna elviselni, ha valaki olyanra bízzák a feladatot, aki ezeket a dolgokat nem élte át. Egyszerűen ki nem állhattam a gondolatot.

Úgyhogy nagy hévvel kutatni kezdtem, hogy ki jöhet szóba. Az első, aki eszembe jutott Michael Corner volt, de aztán kiderült számomra, hogy ő inkább bájitaltanból volt jó, így ő ezt a tárgyat tanítja. Aztán felmerült bennem Cormac, és el is hessegettem a gondolatot. De az folyton visszatért, és egyre jobban tetszett az ötlet. 

Valahogy jól esett a lelkemnek a gondolat, hogy hiába volt a nagyképűség és a kapcsolatok, Cormac "csak" egy tanárként végezte (itt nem a tanárokat akarom leszólni, lehet, hogy én is az leszek). Aztán eszembe jutott, hogy Cormac vajon milyen lehet tanárnak, hogyan kezeli a tényt, hogy Harry Potter a hős, hogy neki kell tanítania Hermione gyerekeit, hogy még mindig olyan nagyképű-e, hogy hogy viseli, hogy nem lett híres semmiben. És tetszett az ötlet, hogy ezt megmutathatom. Így arra jutottam, hogy nekem ez kell!

És remélem, nektek is. :)

(Ja, és lehet, hogy tudat alatt az is benne volt, hogy szeretem Freddie Stroma-t, na. xD)

This entry was posted on 2012. március 24., szombat at szombat, március 24, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése

Kommentek :)