EDR vége - Ajánlók  

Posted by Deszy

Sziasztok!


Ez még nem új fejezet, de közérdekű mindenkinek, aki olvassa az Egy Dursley Roxfortbant. 

Tehát... Már nem fog külön új fejezet felkerülni Dahlia első évéből, majd csak egyben az egész, szerkesztett verzió. Viszont, ami a jó hír, hogy ne ijedjetek meg nagyon, ez azt jelenti, hogy ha minden jól megy, a héten felkerül a teljes, szerkesztett, befejezett Egy Dursley Roxfortban letölthető, nyomtatható formában. 

Ezzel kapcsolatban több részletet egyelőre nem szeretnék elárulni, hogy legyen meglepi is, annyit mondok csak, hogy Dahlia első éve hosszabb lett, mint a Bölcsek köve. 

Ami pedig a cím másik részét illeti... Nem tudom, mennyien ismeritek a magyar Vörös Pöttyös szerzők könyveinek hátuljában lévő ajánlókat, de arra gondoltam, mi is összehozhatnánk egy ilyet az Egy Dursley Roxfortban hátuljába. 

Ehhez nem kell mást tennetek, mint a következő módon kommentelni EHHEZ a bejegyzéshez:

Néhány soros ajánló, végén zárójelben a nevetekkel (ez lehet teljes név, K. Péter, mint a bűnözőknél, becenév, internetes név bármi, csak azt vegyétek figyelembe, hogy fel fogom tölteni az internetre) és a korotokkal. 


Tehát pl:

El sem hiszem, hogy a végére értem. (Deszy, 21)


Remélem, sok-sok ajánló érkezik. Nagyon örülnék neki. Bármit írhattok, de kérlek titeket, kerüljük a nem beleillő dolgokat, mint pl. káromkodás stb. Az ilyen vélemények nem fognak belekerülni.

This entry was posted on 2013. február 4., hétfő at hétfő, február 04, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 megjegyzés

Névtelen  

Szeretem. Nagyon. (G. Barbara, 14)

2013. február 5. 13:57
Névtelen  

Alig vártam, hogy vége legyen, most viszont szeretném ha soha nem érne véget!(Délia,13)

2013. február 5. 15:39
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
2013. február 7. 17:51

Mind kíváncsiak voltunk rá, hogy mi fog történni majd, ha a sorozat befejeződik, hogy mi lesz utána. Te elindultál egy úton és lehetőséget adtál nekünk, hogy találkozzunk a régi szereplőkkel és megismerkedjünk az új generációval. Bíztál benne, hogy követni fogunk ezen az úton. És követtünk. Mert ez az út méltó folytatás a Harry Potter sorozatnak. (Eszter, 19)

2013. február 7. 17:53

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm eddig! :) Nagyon jó érzés volt őket olvasni. *hüpp*

2013. február 7. 19:24
Névtelen  

Már a címe is figyelemfelkeltő, és már az első fejezet odabilincsel a szöveg elé. (Anna 14)

2013. február 7. 19:28

Mikor először megláttam a címet, tudtam, hogy nekem ezt el kell olvasnom! Ma már imádom ezt a történetet. E történet méltó folytatása a Harry Potternek, mert az írója hűen visszaadta nekünk a Rowling stílusát. Mindenkinek kötelező elolvasni, aki imádta a Harry Pottert! (Kytee, 22)

2013. február 7. 20:51

Régebben nem szerettem a fanficeket. Amikor a Merengőre rátaláltam akkor is inkább történet hűbb írásokat olvastam. Aztán rátaláltam az EDR-re. Én sose képzeltem volna hogy Petunia még szülne esetleg. Főleg nem egy boszorkányt. :) De aztán sorra elolvastam a meglévő fejezeteket, izgulva vártam a következőket. EDR fan lettem. Imádom. :)
(Zsófi, 17)

2013. február 8. 14:37

Már olvastam egy pár fanficket, és azt kell mondanom, hogy a tied nagyon passzol Rowling világába. Élvezet volt olvasni. (bedyy 28)

2013. február 8. 23:00

Sosem szerettem a fanficeket, de ez megfogott, majd rajongóvá tett. Olvasás során megismerhetünk minden Weasleyt, Pottert, Scorpius Malfoyt és az új generáció összes tagját is. Megismerkedhetünk azzal, hogyan viselik a híres Harry Potter gyerekei apjuk hírnevét, milyen szokásaik vannak nekik és a többieknek és még sok mással is. Deszy új tanárokat „szerződtetett” a Roxfortba, új lényeket is feltalált, mégis a jól ismert világba térhetünk vissza általa.
Az Egy Dursley Roxfortban Dahlia első évét mutatja be. Már ebben az évében is szemben találja magát egy titokzatos dologgal, sok kutatás után végül rájön (?) miért történik vele az ami. Igazán méltó a Harry Potter sorozat folytatásának. (Viktória, 16)

2013. február 9. 18:57
Névtelen  

Nem szerettem a fanficeket, nekem valamilyen szinten mindig hiteltelenek voltak. Viszont amikor az EDR-t kezdtem olvasni azt éreztem, hogy Rowling mégis írt egy nyolcadik könyvet. Köszönjük!:) (Gabriella, 14)

2013. február 11. 22:43

Megjegyzés küldése

Kommentek :)