Egy Dursley Roxfortban - Teljes  

Posted by Deszy in

Sziasztok!

Némi csúszással, de végül megérkezett!!! Íme a teljes Egy Dursley Roxfortban, letölthető verzió!

Sajnos a formázás elveszett, mivel a betűtípust nem ismeri a scribd. :(

És ha esetleg szeretnétek megosztani, itt a közvetlen link is: http://www.scribd.com/doc/125904069/Egy-Dursley-Roxfortban

This entry was posted on 2013. február 17., vasárnap at vasárnap, február 17, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 megjegyzés

Névtelen  

Én csak annyit szeretnék kérdezni, hogy a könyvtárban a tiltott részlegen, amikor Dahliáék kinyitották a könyvet, az miért nem kezdett el sikoltozni? Harry az első évében, pont ezért bukott le.
Amúgy többször is bújtak Ronnal könyveket a könyvtárban a Trimágus Tusa idején.
Amúgy köszönöm, hogy egybe feltetted, mert a merengőről mentegettem le worldbe fejezetenként, hogy aztán pdf-et csinálhassak belőle :D

2013. február 19. 13:59

Szia!

Hát, én mindig úgy gondoltam, hogy az a könyv nem a tiltottsága miatt ordított, hanem az arra a könyvre volt jellemző, amit éppen kinyitott. De persze lehet, hogy nem így van. :)
Ami a könyvtárazást illeti, konkrétan a tilos könyvtárazást értettem alatta, természetesen még Ronék is sokszor jártak könyvtárba, a Roxfortban előbb-utóbb mindenki kénytelen megtenni. :D
És nagyon szívesen! :D Örülök, hogy szeretnéd lementeni magadnak! :D

Pussz:
Deszy

2013. február 19. 14:06
Névtelen  

Úristen elolvastam és nagyon tetszett!!! Nem szoktam kommentelni, de mindent elolvastam és imádom! a legjobb! Rághatom a füledet a végzősökért? légyszi ne egybe tedd fel, hanem fejezetenként mert bele őrűlnék, ha annyit kellene várnom! Még egyszer mondom: IMÁDOM!!! Gratulálok!

2013. február 19. 15:17

Hogy tudom ingyen letölteni? Mert imádom és a suliba is szeretném olvasni.
Pussz:*Helen*

2014. március 9. 17:08

Szia!

Elvileg innen is le lehet tölteni ingyen. De ha minden igaz, Canadahun-on is fent van valahol, illetve Dropboxon: https://www.dropbox.com/s/a3yszj0dgxtr0iz/Egy%20Dursley%20Roxfortban.doc

És nagyon örülök neki, hogy így tetszik! Köszönöm!

Pussz:
Deszy

2014. március 9. 17:59

Szia!
Még nem olvastam el, de egész biztos tetszeni fog, mert az összes többi is tetszett. :D

2016. május 17. 16:13
Réka  

Nagyon király lett többet olvasom mint Rowling-ét!
xD

2016. november 14. 16:38

Megjegyzés küldése

Kommentek :)